راهنمای ثبت سفارش

 قبل هرکاری باید یک محصول از محصولات فروشگاه نیازبرق  انتخاب کنید.

نحوه ثبت سفارش تلفنی در فروشگاه نیازبرق

با روش ثبت تلفنی شما می توانید با فروشگاه نیازبرق تماس بگیرید و با کارشناسان ما درباره نحوه پرداخت و نحوه ثبت سفارش و راهنمای خرید در ارتباط باشید. باید توجه داشته باشید که شما اول محصول را انتخاب می کنید و به کارشناس ما اطلاع می دهید کارشناسان ما در فروشگاه نیازبرق پیش فاکتوری را برای شما عزیزان ارسال می نمایند که شما پس از مطالعه کامل این پیش فاکتور و تایید نهایی به اطلاع کارشناسان نیازبرق می رسانید و نیازبرق از طریق راه هایی همچون پیک موتوری یا ماشینی (مخصوص شهر تهران)، پست پیشتاز، و یا باربری برای شما عزیزان به انتخاب خودتان ارسال می نماید.

شیوه های پرداخت در نیاز برق

کاربرانی که قصد خرید از فروشگاه نیاز برق را دارند، در صورتی که امکان خرید از درب مغازه دارند، حضوری خرید کرده و همان لحظه پرداخت را انجام دهند در صورتی که این امکان وجود ندارد می توانند پرداخت را از طریق کارت به کارت و واریز به حساب  انجام دهند.

ضمانت اصالت کالا در نیاز برق

برای خرید کالای اینترنتی، امنیت حرف اول را می زند. امنیت به این معنی که توضیحاتی که برای هر کالا جداگانه یادداشت شده است با کالای ارسالی یکسان باشد. الویت نیاز برق ایجاد احساس امنیت به مشتریان خود است. کلیه کالاهای موجود در این فروشگاه از مراکز اصلی و رسمی خریداری می شود. به همین منظور نیاز برق  تمامی کالاهای خود را با تضمین تعویض یک هفته ای برای مشتریان خود ارسال می کند با شرط تایید نبودن و یا عدم تطابق کالای خریداری شده با کالای ارسالی. تمامی کالاهای موجود با توجه به توضیحات دارای گارانتی می باشد.

نحوه تحویل و شرایط ارسال کالا به سراسر ایران چگونه است؟

 الوپیک (برای مناطق 22 گانه شهر تهران)

سفارشات در روزهای کاری و در همان روز با سریع ترین زمان ممکن و کمتر از 3 ساعت به مشتری تحویل داده میشود. این روش تنها برای مشتریان ساکن در مناطق 22 گانه شهر تهران امکان پذیر میباشد.

  پست (برای سراسر کشور)

ارسال از این طریق برای مشتریان عزیز بعد از واریز به کارت و تایید کارشناسان به پست پیشتاز سپرده شده و پست پیشتاز محصول را در بازه زمانی 3 تا 5 روز به دست مشتری خواهد رساند.  پست پیشتاز برای اینکه محصولات را سالم به دست مشتریان عزیز برساند علاوه بر بسته بندی های فروشگاه نیاز برق بسته بندی های مخصوصی دارد و شما نباید نگران سلامت محصول باشید.
 همچنین کد پیگیری مرسوله از طریق پیامک نیز به دست شما خواهد رسید. با استفاده از کد پیگیری پست پیشتاز می‌توانید وضعیت مرسوله خود را از سامانه رهگیری مرسولات پستی پیگیری نمایید.
 

 باربری (برای محصولات حجیم)

باربری حمل سفارش مورد نظر کالای سنگین را تا مراکز مورد نظر بر عهده دارد .

روش باربری تنها ویژه کالاهای بزرگ است .

سفارشات باربری بین 3 تا 5 روز کاری تحویل خواهد شد. 

کرایه حمل از نمایندگی باربری تا محل تحویل (درب منزل یا محل کار) توافق مشتری با نماینده باربری میباشد.

 مراجعه حضوری برای دریافت کالا (در محل فروشگاه)

علاوه بر روش ها و نحوه های تحویل کالا نام برده شده شما عزیزان میتوانید به صورت حضوری به آدرس  فروشگاه نیازبرق مراجعه بفرماید و در محل فروشگاه محصول خود را دریافت کنید. توجه داشته باشید که قبل از مراجعه حتما سفارشتان در مرحله آماده تحویل و یا با کارشناس نیازبرق تماس گرفته و از موجود بودن محصول خود در محل فروشگاه مطمئن شوید.